Pomoć u izgradnji samopoštovanja ...

Nudim usluge pomoći ukoliko imate problema sa niskim nivoom samopoštovanja, slabim samopouzdanjem, osećajem inferiornosti, i uzdrmanim nivoom samovrednovanja.

Nisam završio nikakvu zvaničnu školu za psihoterapiju, ali znam koji je koren i uzrok svim psiholoških problema: to je nizak nivo samopoštovanja. To sam naučio od mog učitelja Nathaniela Brandena, čoveka koji je najviše doprineo oblasti psihologije samopoštovanja. Nažalost, ne postoji nikakva zvanična škola Nathaniela Brandena, koju bih rado završio. Ali sam dosta naučio čitanjem njegovih knjiga i kroz praksu na samom sebi.

Mogu jako puno da vam pomognem uz pomoć metode Nathaniela Brandena. Moja misija je da pomognem što većem broju ljudi da povrate zdrav nivo samopoštovanja.

Za sada ne naplaćujem moje usluge, jer želim da vidim kako i da li dobro ja to radim.

Javite se, hajde da damo šansu jedni drugima.

Kontakt:

Mobilni, Viber, WhatsApp i Telegram: +381659621262
Email 1: milosomborac81@yahoo.com
Email 2: milosomborac81@gmail.com

KONTAKT:

Коментари